Här fryser vi ut - ingen!

Jag har väntat läge på dom här två personerna, jag har längtat så mycket efter er! Tänk att ni fanns i samma familj! Helt otroligt! Jag har lätt världens bästa bästis och världens bästa pojkvän! Dom må vara på gränsen till retards (jag vet jag ljög, dom jag lämnat in passen, fått som stämplade och passerat gränsen för längesen. Dom har ansökt om uppehållstillstånd och fått asyl och hela faddirullan!) men det är lite därför dom är så awesome som dom är!





Btw, prinsessan där är väl mer eller mindre singel. Det är bara att satsa! Kriterierna är att du är snäll och tycker om öl. Ölen är för mig, jag behöver en ölkompis! Egentligen.. Alltså, skit i prinsessan och bli bara min ölkompis!


Kommentarer
Johanna

Sarah. Varför är d en bild här där jag ser ut som en otroligt ful, ofixad retard????!!!!!Tack.Du kan glömma detta med surrogatmorsa!Hahahahahaaaaa

2011-07-15 @ 22:37:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0