Doktor missade uppenbart fel - i 25år!

Det är underbart med solen men jag kan inte hjälpa att jag längtar till hösten då alla serier startar igen! Jag behöver min dos av Grey's, Desperat Housewifes och det går utan för alla gränser hur mycket jag vill att How I Met Your Mother ska starta igen! Niklas har hela säsong 6 kvar att se, jag fattar inte hur han kan hålla sig. Eller ens varför han väntar? Vi har sett om nästan alla säsonger i väntar på ny awesomness! 

Litet problem med How I Met Your Mother är att jag har en tendens att börja gråta till nästan alla avsnitt. Att det är något uppenbart men inte riktigt definierbart fel med mig vet vi ju reda.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0