Byggde golv - fick garderober.

Angående förra inlägget. Ja jag ångrade det jag hade skrivit eftersom jag själv kände mig så otroligt uttråkad när jag läste det att jag fick självmordstankar! Fattar ni, tiden stod stilla, fåglar föll från himlen, Niklas blev lite gråhårigare osv. Så tråkigt var det. 

Igår efter den tråkigaste och långsammaste dagen ever på jobbet så vela jag ha godis så jag och Niklas styrde våra steg ner till Albin och Pia. Jag gillar bybor, och här ska ni få anledningen - dom bjuder visst på öl! Vi stod där med nyinköpta godispåsar till mig och helt plötsligt hojtar någon och vill hälsa varpå hans kompis kommer fram och vill skaka hand med handen han nyss höll sin kiss-snopp i! Jag talade om att han nyss hade kissat (bakom en sopbytta) och att jag inte alls vela skaka hand med kisshanden, han tog inte illa upp utan böt bara hand att skaka med! Efter lite tjatter skulle jag helt plötsligt få 1000kr om Niklas rakade av sig håret och jag tog en snusprilla. Jag avböjde, jag vill behålla Niklas fin! Men en öl fick jag och det är inte illa pinkat som man skulle kunna säga lite lustigt här!
You dont need to get dressed for success cuz you already got me säger Niklas lite nöjt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0