Vill DU att Anna Skipper gör ett hembesök hos dig? Vinn det i söndagens tävling på tisdag!

Jag är inte död, jag har bara jobbat! Jobbade extra igår, när hände det senast? Men nu behöver jag lite extrapengar. En hel del extra pengar faktiskt! Det fina med mig är att om jag verkligen behöver pengar så är det så enkelt att fixa fram! 

Idag är jag hemma igen. När var jag hemma sist? Samma gång som jag extrajobbade kanske. Känns skönt iaf. Fast lite.. jag vet inte. Bara så att jag är lite van igen att ha någon runt om mig. Hade jag inte hund skulle jag bli knäpp!

Nu ska jag kika vad jag har fått för film/filmer(?) av Niklas. Skickade en förfrågan om film så jag kunde ha filmmys för mig själv. Ibland är det det skönaste mellan jobbet fredag-lördag. Ostkrokarna ligger i skafferiet, Ben&Jerrys glassen (brownieglassen) ligger i frysen och cola lighten ligger i väskan. Ja vad fan gör dom där. Dags att plocka fram! Hemmamyskväll själv = Mölarkväll! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0