Var tredje 20-27åring får hjärnskador - av sena nätter. "Om det fortsätter så här finns inte människan om 100år"

"Kubakrokodil. Alltså jag hade en almanacka i krokodil förut, så jag är inte helt främmande för området.. Så det kanske går skitbra".
"Det viktigaste med kubakrokodiler är att... dom är från Kuba.. hm. Och är krokodiler. Uhm. Och att dom blir jättefina handväskor och skor!"

Jag ligger och kikar på Ung & Bortskämd. I tidigare avsnitt har jag förbluffats av hur lite dom här ungdomarna gör, och hur lätt dom tydligen kan manipulera sina föräldrar. Där borde jag väl ha fattat att det är något seriöst fel på en del föräldrar. Jag har nu efter några avsnitt (är på finalavsnittet nu) insett att vissa tydligen är helt dumma i huvudet. Annat kan dom inte vara när dom sitter och säger att deras barn gör det bra jobb, när barnen i själva verket sitter och sminkar sig eller pillar navel när andra grejar och donar i hemmet. Söta Tim-Joel som verkade kunna fixa allt fick åka hem och när han åkte sa dom andra att det var han som hade lärt dom allt. 

Intressant? Daniel bjöd ju på några sköna citat ovan iaf.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0