Vampyrer intar de varmare delarna. Jorden går mot sin undergång!

Inte så effektiv dag. Tar tag i det nu! 
Ska skriva mitt skolblogg-inlägg. Mindmap eller liknande över hur skolgången sett ut. Kanske inte så svårt. Vill få det bara dock. Lyssnar lite på Lasse för att återfå lite minnen. Vet inte varför jag inte lyssnar på honom oftare. Det är ju så bra! Längtar lite efter sommar. Hoppas Louise håller vad hon sa och kommer och softar på min balkong. Ska nog inte bli så svårt att få det så :) Lyssna på musik och dricka vin i solen med fötterna i min kittypool! Svårt att få det bättre då.
Planerar lite samtidigt nu. Känner mig lite läcker som kan smsa som en normal modern människa. Ingen Nokia bajs100 här längre icke! Jag älskar min mobil! Minns ni när jag alltid ringde istället för att svara på sms? Jag hatade att sms innan jag fick min android-mobil. HATADE! Nu är det värre att ringa. Så smidigt att skicka ett sms. Speciell när det finns tidsstämpel på alla sms och leveransrapport! ;)
Läst Blondinbellas blogg idag med. Fan så peppad man kan bli av den tjejen! Sätter upp henne på min dagliga bloggkollarbloggar. Varför har jag inte gjort det tidigare? Hon har ju vart ganska på tapeten ett bra tag nu. Haha. på tapeten.
Låten är bara bra, ingen djupare mening än det. Oroa er inte. 

"För så kom änglar och ta mig till henne och ge mig en chans för jag tror att snart brinner ett hjärta för henne någon annan stans Kom änglar, kom älvor det börjar bli kallt graderna sjunker så fort överallt och det hjärta som skulle bli ditt på nåt vis det fryser nu sakta till is"



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0