Flyr monstermörkret

Fuck you vinter! VIETNAM HERE I COME!!!!!!!!!!!! Niklas ska dyka och jag ska ligga på stranden och dricka öl! Och ja, det är så jävla motiverat att åka över halva jordklotet för att få ligga på en strand! Ska man betala för det ska man tusan få ligga på den bästa stranden! Och dricka den billigaste ölen! under 10kr för en flaska öl! Milslånga stränder, jag skojar inte. Varken om ölen eller stranden. Milslånga! Målet är en ö som heter Phu Quoc. Det finns en regnskog i mitten av den och vattenfall. Jag har aldrig sett ett vattenfall. Ska bli coolt!!! Tre veckor med den bästa människan i hela världen i ett paradis.

Skriva klart, maila mig själv och gråta en skvätt av lycka. Jag har det så jävla bra!





Vill åka i en sån här liten båtpryl.

Jag gör mig så bra, kan jag tänka mig, på en sån där fin solstol.

Som ni ser är jag mest intresserad av strand och hav. Jag tänker inte veta vad det är för dagar. Jag tänker vakna och säga -älskling vad är klockan? Frukost? Packa väskan så går vi ner till stranden, idag igen. Klockan kommer INTE vara åtta på morgonen.

Gudomligt









Kommentarer
Ann Niska-Fagerlund

Åhhhhhhhh

2011-01-19 @ 17:43:05
Linn

Så. jävla. avundsjuk. Jag ska stretcha så jag får plats i en resväska! :D

2011-01-19 @ 22:25:17
URL: http://liinn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0