Nu är det dags att rensa garderoben - och fylla på med galet mycket nytt!

Jag älskar årets första rea! Jag blev lite nedstämd när jag inte hittade något på byoung. Jag brukar nästan alltid köpa två nya klänningar på den här rean. Hittade inget. Synd om mig? Jag har köpt mer nya kläder än någonsin men inte spenderat många kronor. Man kan säga att jag är lite i desperat behov av kläder. För lite mer än ett år sedan nu låg jag på en 38/40, M. I våras låg var jag en 36:a. Nu ligger jag och gungar på XS. Köpte en ny kappa i storlek 34 på h&m. 34?!! Skomodet har ändrats så mycket sedan jag sist köpte skor på riktigt att jag skulle skämmas om jag gick ut i dom jag har. Dom är fina. Det är dom. Men.. Jag vill ju ha det som är nu! Jag gillar ju lixom skor. Fast det blir väl förra årets om jag handlar på rean.. Hm. Jag vill bara ha nya.
Kanske ska fota lite kläder sen. Det är så många. Hoppas mina skor kommer imorgon. Ska skicka tillbaka lite till h&m.

Tjoho! Mina skor ska finnas på enen redan, eller om dom kommer imorgon. Fattade inte riktigt. Hur som kan jag hämta dom när jag slutat imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0