Töm garderoberna, släng, sälj, eller gör som stjärnorna skänk bort alla toppar - här är nya den nya hetaste trenden!

Hur läckert är inte det här linnet? Var in och kikade på lite grejer hon hade gjort tidigare och det är verkligen massor av saker som är helt i min stil! Åh jag älskar dom! Det är nå skitigt och lite "fuck off"-känsla i dom! Vad kan jag säga mer än att jag är kär? Och vad passar mig bättre än ett kaffelinne? Förutom det där gryma hippielinnet hon har lite längre ner i bloggen! Klicka på bilden för att komma till Emmas blogg!
Emma tro inte att jag smörar för dig nu bara för att jag VERKLIGEN vill vinna det här linnet, men du är väldigt söt ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0