Tappade talförmågan - lämnade hunden!

Tog en promenad med Niklas. Vet inte vad det är med mig idag men jag orkar knappt prata. Sonic orkar gnälla en massa däremot. Dryghund. Ska snart lämna han hemma och kila iväg och städa. Kanske att jag ska gå till Hemmakväll och köpa lite godis, dom har det bästa lösviktsgodiset!
Idag är en sån dag som en gammal dag hade passat mig bra. Bara hänga med massa folk, se en film och käka godis. Inte behöva göra någonting alls egentligen.
Gick hem till Niklas efter promenaden och somnade i soffan med hans armar runt mig. Bättre kan jag inte ha det. Eller kanske. Imorgon väntar han med middag när jag kommer hem till honom. Har beställt kött. Mmm. Konstigt att jag helt plötsligt tycker om kött. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0