Surkart gripen av polisen i strandvillan.. eller hur var det?

Har jag sagt att jag var och vaccinerade mig idag och att det var jätteläskigt?! Jaha. Ojdå. Men det var superläskigt! Tur att jag är så.. modig! 
Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan med min suris-smoothie (blev precis som jag vela). Har ni tänkt på hur galet dyra smoothies är att köpa ute? Surisen innehåller föresten grapefrukstjuice, blåbär och hallon. Mycket nöjd med juicen då jag hittade en som kostade hälften av vad den jag har köpt innan och den nya är om möjligt ännu surare! Stördo, jag? Jepp.

Undra vad det är på tv, Sonic verkar väldigt intresserad iaf. Kanske ska kolla jag med!




ps. jag har inte riktigt smält att jag träffade Olle i helgen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0