Studiechocken! - Hur går det med motivationen efter nyårsfyllan?

Loggade precis in på portalen efter att ha tagit ett enormt för långt jullov, men alla datum stämde så jag ligger bra till ändå. Fått respons på de senaste uppgifterna. Jag blev godkänd. Har inte läst kommentarerna än. Jag känner mig glad att jag har klarat alla uppgifter men samtidigt besviken. Jag trodde inte att det skulle vara så enkelt. Det jobb jag har lagt ner på de senaste uppgifterna är nästan pinsamt lite. Jag är så omotiverad just nu. Hoppas nästa delmoment blir mer utmanande! Tror det är sista delen i det vi läser nu.
Vi läser om uppfostran och utbildningens betydelse. Frågan jag ställer mig hela tiden är, fattar inte folk det här ändå? Jag blir nästan arg för det är så lite nytt. Och då har jag inte läst något om nå liknande alls innan. Tror vi har vuxenpedagogik som nästa moment. Hoppas det blir lite mer än logiskt tänkande och sunt förnuft! HOPPAS!

Niklas kom hem på lunch. Jag vela inte alls att han skulle åka tillbaka till nå jobb. Jag vill ju ha han här mycket mer än vad Sandvik vill ha han hos sig. Egoister, som tar min karl. Haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0