Stressar du utan att veta om det? Kan vara tecken på tåmyrrkarabanstans!

Fattar inte ens att jag orkade starta datorn. Lovat syrran att fixa bilderna. Så det har jag gjort nu. Bara skicka dom när jag kommer hem till Niklas. Fattar bara inte hur jag ska klara av att resa mig upp och få på mig kläder som ser anständiga ut och sen gå hela vägen dit, bor ju hela (lite mindre än) 10min från honom. JAG ORKAR INTE!!!
Min fucking magkatarr kom tillbaka, eller ja den har väl funnits där hela tiden men idag blev det så illa att det gör ont i bröstet! Lyckades efter mycket om och men köpa ny medicin. Tjoho.. All energi försvann då i alla fall.
Nu är jag bitter.
Ska bli på bra humör sen.
När jag kommer hem till Niklas.
Kommer troligen dö på vägen dit.

Nu. Måste. Jag. Resta. Mig. Och. Gå. Varför. Får. Jag. Inte. Sova?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0