Skräcken på sjukhuset - nålarna från helvetet!

Jag hade helt förträngt min vaccinationstid idag! Tur att Niklas påminde mig! Haha. Om en timme ligger jag panikslagen på en bår och gråter. Niklas ska följa med. Jag fixar inte sprutor! Däremot är jag heltaggad på att tatuera mig igen! Stört. Fast helt skiljda saker! 
Hatar hatar hatar nålar! Men det kommer gå finfint. Uppdaterar senare när jag sitter i skräck och väntar på att höra mitt namn bli uppropat av en läskig syster. Hoppas hon är snäll. Ja hon, chansen att det är en kille är minimal verkar det som här.


Kommentarer
Linda

Du fixar det där gallant tjejen! Kan jag kan du (;

2011-01-26 @ 13:36:21
URL: http://lindamariastenmark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0