Senaste kattlådetrenden - doftsticka!

Tror ni jag har tagit mig hem? Knappast. Måste nu. Ska plocka ihop här först.
Jag har varit en dröm till flickvän idag och igår. Kanske hela helgen om jag tänker på saken.
Vi var i Valbo i lördags och det var rea, rea, rea! Jag var in i två butiker! Hur duktig är inte jag?! En skobutik. Jag testade ett par stövlar! Plockade ihop en stor hög kläder på h&m och köpte allt utom en tröja. Lagade mat (med viss assistans. och det kanske är så att Niklas lagar mat jämt annars). Igår blev det massage, lång massage. Oljan luktade jordgubbe och lime. Om jag minns rätt så är det Fröken C som köpt oljorna. Thank you! Dom luktar ju underbart! Doftstickorna är ännu bättre! Prefekt när Tarzan bajsar på golvet! Nä jag tänder dom där stickorna lite titt som tätt nu. Oljorna smakade gott också så jag satt och slicka mig på fingrarna efteråt som ett störd-O. Måste testa mangooljan snart.
Avbrott. Plingplong. Modellab. Kostnadsfri fotografering. Nej tack. Jag står inte ut med att andra människor ska sminka mig eller fixa mitt hår. Jag vet hur jag ser ut och kan gott och väl sminka mig själv! Jag har läst Frida, Vecko Revyn, Solo. Cosmopolitan, Elle och Plaza kvinna i många många år.
Min kamera borde ha kommit med posten idag. Hoppas det. Jag har lite fotoidéer. Jag ska bli grym på det här. Och till min hjälp har jag en... kompaktkamera! tada! Och någon skum typ systemkamera som jag får låna av Niklas om jag vill. Men det törs jag inte. Pajar den väl då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0