Piller gjorde kille (h)järndöd!

Jag tror att jag var på väg hem. Kanske. Jag vill ju egentligen stanna här för alltid, för det är så bra. Verkar bli kvar här ett tag till. Vi har varit på promenad, jag, Niklas och Sonic. Tittade på solen och på asfalten. Båda var fina. Hittade grödor i asfalten. 

Niklas tog ett vitt piller innan han gick och lade sig i fredags. Tydligen är inte pillret för "smarthet".
Vi pratade en stund om plastikkirurgi och mitt tidigare inlägg med otroligt användbara tips ang. ämnet. Så här lät det efter ett tag, ungefär.

Niklas -Ja men det var ju kul, dom är ju doktorer! Vad heter det..
Jag -Vadå, heter vad?
N -Doktorerna.. Som opererar..? Plastikopererare. Nä.
Jag -Haha, va?!
N -Ja man kan ju lita på plastikoperatörer.
Jag -Plastikoperatörer?!
N -Ja, va heter det då?
Jag - Plastikkirurger?
N -Jaaa!

Det går en stund. Vi pratar om lite ditten och datten. Sedan:

Jag -Haha jag ska skriva si och så om dina plastikoperatörer! Haha!
N -Mm.. Vad kom vi fram till att det hette?
Jag är tyst ett tag
Jag -Plastikkirurger?
Niklas blir tyst ett tag.
Niklas -Ja justja! Men dom opererar ju och då blev det ju operatörer. Vad är operatörer då? 

Det tog aldrig slut. Jag förklarade vad en operatör var. Sedan kom han ändå inte ihåg vad en person som plastikopererar heter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0