Nikolina gympar! Sitter och är stolt och g...

imag0123 (MMS)

Nikolina gympar! Sitter och är stolt och glad att hon vågar fast hon vara lite rädd först när vi kom hit! Modig tjej! Nu går det undan ska ni veta, omöjligt att få en osuddig bild! Men jag undrar om alla här vet att vi fick hänga av oss jackorna inne på "killarnas". Såg in i deras dusch och blev nästan lite obekväm och generad! Det är ju så att Nikolina har gympa på Smassens och jag gick ju på låg&mellanstadiet här! Gud vad jag är hungrig! Vet precis vad jag vill ha! Varm franska med ost och peppar. Fast mest vill jag ha Bodils fyllda franska i ugn. Godaste som finns!! Åter till gympandet nu! Älskade lilla flickan <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0