Mindmappa ditt liv till framgång - Kickan berättar hur i senaste Plussan-numret

 

Ungefär så här hoppas jag på att mitt år kommer bli!
Det blir absolut en månad i Vietnam, det vet vi! Awesome, en månad med den bästa jag vet i hela världen. Omöjligt att få det bättre då! Längtar så mycket!! men det är fler resor inplanerade. I sommar ska det roadtripas med tjejerna plus att jag och Niklas har pratat om en tur i Norrland. Cecilia på jobbet fyller 50 och säger sig ska hyra ett hus i Spanien och då ska jag alla gånger om fara ner och hälsa på henne! Någonstans vill jag ändå till New York på nå vis, men vi får väl se hur det går med det. Lägenheten ska säljas och ett hus ska köpas, förhoppningsvis i år! Annars är det fester, plugg, jobb och ett planerat körkort som väntar under 2011! och mycket tid med alla som jag tycker mest om. 

Vet inte vilket som är mest spännande, Vietnamresan eller husköpet?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0