Kvinna fastkedjad - vid spisen! Kvinnan säger själv att de var en skräckupplevelse värre än Scream-filmerna!

Önskar man kunna fota med iPaden. Varför kan man inte det för, Steve?! För fan. Som det inbitna, gifta, trista paret jag och Niklas är så vet jag min plats i hemmet. Tyst framför spisen. Lagar mat med andra ord. Och det är så jävla ovanligt att det är jag som lagat mat att jag till och med katterna är lite fundersam vad jag håller på med. Han vet inte om det än men Niklas ska få fejkade stuvade makaroner. Lika bra att hålla det hemligt ett tag, karlar kan bli så känslosamma när dom får husmanskost. Jag ska käka potatis och rotfrukter! Och köttbullar till oss båda. Men, den där kameran Steve.. Det är dags att börja jobba på den!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0