Kryper det under skinnet på dig? Testa det nya vårtmedlet!

Vissa människor. Jag önskar att en människa här i stan bara kunde flytta. Försvinna!
Typiskt att jag skulle gå från Louise just precis i rätt minut. Hade jag gått en minut senare så hade jag missat henne. Jag tycker verkligen inte om manipulativa människor. Folk som bara snackar en massa skit och som inte pallar när andra människor får det bra. Bara för hennes värld förändrades så ska ingen få ha det bra. Tjena. Jag då. Jag hade kanske behövt en kompis. Men nej. Egoist. Jag blir så less.. 
Hon försökte förstöra det bästa jag någonsin har upplevt. 
Jag kanske är töntig nu, men ibland blir jag så trött.
Tjejer är svin.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0