Katastrofkaos hos anonym alkoholhandlare när glöggen var slut - till bandyn.

Det blir inte alltid som man har tänkt sig. Jag har mest tänkt på en liten klippbok jag måste göra i veckan. Jag vill göra den nu eller imorgon men inget av det går. Med imorgon menar jag senare/tidigare idag. Alltså när klockan blir morgon istället för natt. Då alla Sandvikenbor kommer stå på Jernvallen, jepp Jernvallen och inte Göransson, och önska att jag kunnat sälja dom vanlig hederlig glögg. Det kan jag inte för "vanliga hederliga glögg"-tillverkaren har slut på sin glögg. Jag ska med stå där fast med ett kid och varmchoklad. Plus en pojkvän. Stackarn. 

Slutsatser den här kvällen/natten.
1.Louise ska ha en nyckel till min lägenhet i sommar för att hon ska kunna ligga i min säng, på min balkong och sola. Jepp jag har en säng på min balkong. När jag har tömt den på vinterns sopor ska jag fota och visa. 
2. Vi lär ses när jag inte städar.
3. Louise ska köpa bag-in-box till balkongen i sommar.

Bra planer.
Jag vill ha 6kronors öl. Fast dagens var ju gratis. Tack.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0