Katastrof väntar när skola lägger om design och funktion.

Fantastiskt! Dom håller på att lägga upp en ny sida för mittuniversitetet. Underbart. Hann precis läsa nå om att jag skulle ha fått nå KRUT-artiklar hemskickade, sen dog sidan. Jag har inte fått nått hemskickat. Varför ska jag ens få det hemskickat, finns det inte att läsa på nätet? Suck. Jag får försöka lite senare. Ska väl ta och läsa den där artikeln jag vet att jag ska läsa. Bara 200 sidor eller så. Toppen. Önskar jag satt i Niklas datastol, framför macen, med en kopp kaffe. Istället sitter jag inte så bekvämt i soffan med min bärbara pc, helt utan kaffe. Helt fel.

Jag ska förnya mig lite imorgon. Kanske någonting så här?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0