Grannfejden försöker lösa infekterad fajt mellan skötsam fin flicka och vanvettigt mongo.

Musiken som spelas det våning ner just nu.. eller musik är nog fel ord. Jag kan tydligt höra trummor. Jag är osäker på om trummljudet gör att det är musik. Vet inte om det finns det takt, tror inte det. Det verkar mest gå du på att spela jävlgt snabbt. Inte helt i takt med dessa trummor är det det demon som troligen skiter ut det kossa. Ibland låter det nästan som det elgitarr men det kan också vara det sågklinga som delar det kropp. Vad har jag gjort? Vattenläcka i taket på golvet som droppat under helgen och bildat det mindre svensk sjö i fikarummet på jobbet, fortfarande helt slut efter den där jäkla oljan och som toppen på det musik som passar en komplett galning, en döv galning.


Kommentarer
Johanna

Va är grejen med alla jävla "Det"?

2011-01-18 @ 09:38:38
Anonym

Det är min telefon som tycker om att rätta de flesta orden till det. Orkade inte gå igenom inlägget innan jag publicerade. Ni fr försöka förstå vad det ska stå ändå.

2011-01-18 @ 12:21:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0