Fuck it idag är det ingen rubrik.

Idag är inge bättre. Känns som om jag har sovit i hundra år, jobbat dygnet runt och slitit så in i helvete så samma gång. Jag är lite rastlös samtidigt som jag inte ens orkar hålla ögonen öppna. Har städat lite här hemma, det syns inte för andra människor men sakta men säkert börjar mina skåp bli rediga igen och golvet visar sig mer och mer. Suck. Jag orkar inte ens komma på vad jag ska svara när telefon ringer. Jag vill nog bara ligga här i min ensamhet och vara bara. Fast jag orkar inte vara heller. för den delen. Jag måste nog ta tag i att vara en normal människa igen och ringa upp alla samtal som jag har missat. Mmm..

Så ett telefonsamtal klart iaf. Har du ringt mig idag kan du ju ringa imorgon istället för jag ska sätta mig och böla en stund innan jag ska orka klä på mig. Haha. Fy fan. Allergi är ett jävla skitpåfund!
och ja, jag tycker synd om mig själv.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0