En dröm jag aldrig skulle behöva flytta ifrån.

Fan fan fan fan!!! Man ska ALDRIG gå in på hemnet. Aldrig säger jag. Om man gör det kan man hitta så fina hus att man kanske nästan börjar gråta. Ja.. Man betyder jag. Jag grät inte men det var nära. Haha men jag tror att jag hittar räddningen för allt, det ligger säkert på Riks80 som alla andra hus i Sandviken. Nähä du! Det ligger precis där jag och Annelie gick förbi i våras och jag sa "Här vill jag bo".
FAN! Okej, om du har 1,6miljoner så skulle det vara så fint om du vela ge det till mig.. typ. Eller 1miljon iaf.
Nu ska jag gå hem och tjura lite. Menar att jag ska gå hem och plugga.
Först ska jag titta på huset lite till.
Konstatera att det kanske kostar lite väl mycket.

Huset


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0