Censur på bloggar - ett lagförslag?

Fika med Sabrina, check!
Nu är jag så jävla trött. Ska mycket snart klä på mig och ta en liten tur med Sonic innan vi ska gå hem till Annelie och mysa med henne och Johanna. All min pepp är bara borta. Kanske behöver jag kaffe.
Kanske behöver jag bara lägga mig ner och vila. Fundera över lite saker.
Kanske beror det på att klockan gick så fort i förmiddags och vi plötsligt lära rusa upp ur soffan där vi satt och pratade om nyår. Jag vela ha sex. Man kan lätt bli grinig för mindre. Fast jag är inte grinig. Jag vela verkligen vara stanna där längre och.. ja få mig ett schysst ligg lixom.

Hur trött jag än må vara just nu är allt fortfarande precis lika awesome. 
Powervila och tänka på det extremt knäppa samtalet jag hade igår till middagen. Jepp.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0