Banta bort allt dåligt fett med den nya supergi-metoden! Morgan gick ner 44kg på 5dagar!

Surrealistiskt. Vad ska man annars säga.
Hänger på promenaden och tvättar. Sex maskiner har jag hunnit slänga in. Får se hur mycket av dom två sista som hinner torka nere i tvättstugan. Gräver i tvättkorgen. Möts av surfarshorts och en GI. Lämnar tvåan. Möts av fula gråa hus ute. Det är ju så att jag hinner fundera på vart jag egentligen är. Tur att jag är här.
Va vad är en GI? Gi-metoden? Surfarshorts vet jag vad man har till i alla fall. Dom badar man helt enkelt i.
Det rasar benskydd när jag lägger in ren tvätt i garderoben. Bra att ha när man strippar har jag läst. Nej det var knäskydd det.. Undra vad man har dom här till. Äh. Inget är sig likt.

Dags att återgå till tvätten. Mindre än en timme kvar!





jag <3 dig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0