12cm - är det nog?

Jag har hängt på Enen idag och väntat på mitt paket! Jag tror dom började fundera när jag började plocka fram tältstol, vi vet lyxmodellen? Köpte en glass och lite cola light. Slog läger vid disken. Vadå!(?) Väntar man skor väntar man skor! Tydligen får man inte tända brasor inne i butiker. Inte ens när man fryser! Visste ni det? Först blir det ett jäkla liv på personalen och sen kommer polisen. När jag lämnat häktet besökte jag Enen en andra gång och då hade skorna kommit! Tur att det var ny personal på eftermiddagen!
Slängde på mig de svarta klackarna och liftade med Niklas och Fröken C till Gävle. Vinglade runt där och fick tillbaka min fina mobil! <3
Det beiga skorna är väldigt mjuka men stört höga. Hur ska det gå? 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0