Rastlöshet ett vanligt symtom vid - sjukdom?

Jag såg klart hela filmen. Den är så fin. Jag lär väl erkänna att jag har lite förtjust i Hugh Grant filmer. 
Det var mycket skönare att vakna idag än det var att vakna igår, och dessutom vaknade jag ju till en STÄDAD lägenhet! Lovely! Tvättar nu. Ja det är någt fel på mig. Ska kanske bygga ihop en hylla senare som har stått i ett år nu. Dags kanske? Kliar lite målarlust i fingrarna också. Väggen kanske ska få sig en omgång? Vi får se. Frukost först.

I fredags var jag och Niklas iväg till Interpool och skulle spela biljard, det blev inte så. Vi käkade mat som inte var lika bra som på Mulligans eller Helt enkelt, ölutbudet var sämre med och servicen nådde inte den där höga klassen som lyckas med på tidigare nämnda ställen men det var en riktigt bra kväll ändå! Jag vela bara komma ut lite och inte bara sitta hemma så biljarden var bara en anledning. Mat och öl är bättre än biljard! Fredagen var en väldigt bra dag! Trots att dom rev golvet på jobbet och verkligen har börjat ombyggnaden och vi har en minimal plats att försöka bedriva ett systembolag på så gick det så bra! Jag undrar lite hur folk kan missa att vi bygger om? Vad tror ni, jo vi ska börja samarbeta med ica och slå upp en minimatbutik bakom den där väggen vi har slagit upp. Suck. En kund han kom fram och frågade om vi byggde om och om vi skulle bygga halva butiken i taget och flytta över till den andra halvan när byggarna var klart där? Jo men precis så är det! Jag sa att han var smart och sen dog jag lite när han pratade eftersom han hade en lätt gotlänskdialekt. Oh oh oh! Han kom till min kassa sen. Jag pratade och sa sakersom han var tvungen att svara på. Jag vela aldrig att han skulle gå. Bara stå där och prata hela dagen. Han kanske kunde stå i kassan och prata med kunderna medan jag slog in allt och så. Han var väl lite gammal för mig men ibland måste man bortse från sådana saker. Tjejer ska visst prata norska, fick jag veta. Inte av gotlänningen.

Jo och vet ni sen då? Jag fick blombud till jobbet!!! Finaste finaste Anna kom in med ett stort léende på läpparna och räckte över ett blompaket  till mig! Världens finaste bukett till en TyraSarah! Innan jag och Niklas for till Gävle fick jag en ny "me to you"/miranda-nalle! Tiiny heter han. Jag har haft tur. Aldrig trodde jag att jag skulle ha det så bra som jag har det nu. Att jag skulle dela livet med världens bästa Niklas Larsson. 








Kommentarer
Linda

naw så sött. Du har det bra du! <3

2011-02-15 @ 17:35:18
URL: http://lindamariastenmark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0