Tjuvkika i kändisarnas resväskor!

Eftersom jag inte har ett liv just nu finns det ingenting roligt att skriva om så vi kan väl fokusera på att få er att önska livet ur mig en aning, bli lite avundsjuk på mig i alla fall. Packade min väska inför resan för två veckor sen typ, kanske lite tidigt men någon gång ska väl jag vara i tid med nått också! Här har ni innehållet i väskan. Ska slänga ner saker som borste, schampo och andra saker jag kan kapa ett flygplan med så det mesta av det måste ligga fint i en genomskinlig platspåse på en volym av en liter. För då kan jag inte döda folk med mitt schampo, när det ligger i en plastpåse..!







Kommentarer
Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-02-23 @ 09:57:49
URL: http://millahoman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0