Stackars stackars stackars hon - utelåst av pojkvännen och kommun vill inte hjälpa!

Jag gick hem för att hämta lite böcker idag runt lunch, nöjd och glad att det gick så fort att knata hem och att Sonic var så duktig kommer jag upp och börjar leta igenom min nyckelficka där alla möjliga nycklar ligger - men inte min! Jag förstår på en gång att det är Niklas som har min nyckel, att han säkert låste igår kväll, men det hindrar ju inte mig från att slita ut allt jag har i jackan och slänga ut på det golvet i trapphuset, men ingen nyckel. Självklart inte, jag vet ju redan att Niklas har den. Ringer och får den privatbudad hem till mig! 

Lagomt road över nyckelfaktumet.



Sonic var väldigt road av en lastbil som backade



ps, jag somnade lite snabbt i soffan medans jag scrollade ner bilden. oh yes.


Kommentarer
lois

Ja! Det borde jag! När är jag bjuden?

Får jag prova?

2011-02-15 @ 18:13:01
URL: http://lois.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0