Senaste träningstrenden - app-workout!

Det händer absolut ingenting. Jag ska plugga hela dagen. Kul. Försöka bli klar så jag kan glo på tv ikväll. Vill gärna klämma in ett 24-avsnitt under dagen. hmm.. Dags att verkligen starta nu då? 
Jo det har hänt nå, ja har tränat! Tjoho! Min röv ser snart ut som en tantröv så det var väl dags att försöka göra nå åt det! Haha! Hittade en Butt Workout-app på Market för ett tag sen så jag körde med den och det funkade riktigt bra! Blev trött och det var lätt att se vad man skulle göra, så har du en androidmobil kan jag tipsa om den, har du en iphone så var väl det trist. Den heter bara Butt Workout. Får väl se om det blir någon skillnad efter någon vecka. 

Hoppas det går bra på nya jobbet Fröken C! Här har du en inspirerande bild :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0