Rubriksättaren är sjukskriven.

Usch jag har suttit här och funderat.. okej legat och ålat runt i soffan och fundeat på hur fan jag ska orka med dansen ikväll, men jag lär ju gå för Johanna gick fast hon var dålig för min skull här om veckan. Magsjukan har intagit Johanna och i vårat elände känner jag mig lättad att vi båda är sjuka samtidigt! Givetvis vill jag inte att hon ska ha magsjuka hon kanske hade kunnat bryta benet eller nå sånt i stället? Nä men, ni fattar? Så skönt att slippa gå oavsätt varför. Imorgon ska jag jobba. Jag ska ta mig ut en sväng och se hur det går, lär väl avgöra hur jag kommer må imorgon.. hur man nu vet det? Jag har inte alls någon lust att vara hemma igen. Jag hatar att vara sjuk! Finner ändå lättnad över att jag inte har magsjuka och måste ta hand om två barn. Jag har bara en hund och en jävla förkyldning. 

Tvätt, promenad med hunden, plugga. och gråta en skvätt för jag tycker synd om mig själv.


Kommentarer
Anonym

Magsjukan trycks undan nu när barnen har kommit hem, den är inte välkommen tillbaka ikväll när dom somnat men det bryr den sig inte om, den kommer iaf! Stålmorsa känner jag mig som idag och alla andra gånger jag tagit hand om kidsen fast jag varit sjuk. Men nog så jobbigt att vandra ut med hund när man är asförkyld..i know! Krya på dig sillen <3

2011-02-16 @ 14:14:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0