Brist på kompetenta lärare - enligt elever.

Jag har i flera dagar skjutit upp att logga in på fronter (komvuxsidan) och läst ett mail från min engelsklärare (Mr Y) bara för att jag tänkt att han kommer vara lite otrevlig och trökig som alla lärare alltid är när saker inte rullar på precis som det är tänkt.. men vet ni? Han är så gullig! Han är bara snäll och säger "kom när du kan så fixar vi det här". Så nu är jag helpeppad! Ska ta en promenad, läsa lite pedagogik, lämna hunden på dagis, besöka Mr Y, klippa mig och sen umgås med Niklas! Vi ska fylla i visumansökningar idag. Haha, han ska fylla i för jag gör bara fel!
Hoppas få in lite engelskaplugg, annars bokar jag det imorgon i min mentala almanacka.

Det här med lärare föresten.. Jag har nog nästan bara bra lärare nu. Gillar nya i pedagogiken, Ulla. Sött.

ps, ang förnyandet så ska jag klippa mig idag. Ingen aning om hur. Jag önskar lite att jag var min syrra så jag hade hennes mod och ja, var före henne med det också.. Fast jag sulle inte passa i hennes frisyr iofs. Plus att Niklas har liknande. Kanske vi alla kan se likadana ut? Johanna och Fröken C kan haka på med! Haha. Lovely.

Något måste göras i alla fall.
Syrran och Niklas


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0