Bästa fynden inför våren och sommaren - äkta solbränna!

Jag är verkligen superdålig på att blogga nu. Kommer bli sämre nu! Imorgon åker vi! Fast ärligt så är jag just nu inte hel pepp, jag grät med Sonic i soffan en stund och berättade att jag kommer sakna honom. Jag är nog lite trött. Och jag är egentligen pepp, jag är bara lite rädd också. 
Ska fixa det sista med skolan för dagen och sen packa det sista, duscha Sonic så han är ren är fin när han kommer till pappa imorgon och sen bara ligga och glo på Filip och Fredriks Oscargalan-grej. Sweeeeet! Troligen gråta en stund till och sen sova. Det kommer bli awesome där borta! Är ni förvirrad av känslorna i inlägget så är det ingenting jämfört med hur jag känner det! Helvirrigt! 

Köpte en ny mp3-spelare idag. Tappat bort min nya som jag köpte. Har ni en rosa liten Philips mp3-spelare ligger hemma som ni inte minns att ni ska äga så kanske det är min, går bra att höra av sig i så fall och sen vakta den till jag kommer hem.


Kommentarer
suzanne

Har du sett min mp3 spelare? Jag glömde den hos dig igår!

2011-02-27 @ 23:32:11
Johanna

Hahaha, ja Suzanne, den ligger i hallen hos Sarah..Och Sarah, du var inte ensam om att gråta igår, jag grät när jag hade sagt hejdå till Niklas efter han varit här och jag grinade igen efter du hade gått. Men de är j för att jag kommer sakna er såå mycket!

2011-02-28 @ 08:20:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0