All the facts you'll need for MY AWESOME CHRISTMAS - och så mycket mer!

Jag är som ett barn, vaknar till på julaftonsmorgon och kan omöjligt somna om. Lekte tomtenisse och la Niklas "julstrumpeklapp" på sitt ställe, dock inte i en julstrumpa för jag glömde fråga mamma om dom men det hade inte spelat någon roll jag hade inte aldrig orkat åkt ut dit igår, det fick räcka med en minijulklappsshopping och ett dåligtsamvetebesök hos pappa innan jag fick komma hem igår kväll.
Pillade lite på sömntabletterna och läste innehållsförteckningen, laktos. Vattenfri laktos, vet inte vad det vattenfria betyder men självklart, självklart innehåller dom laktos! Jag tycker ju att det borde vara så lite att det inte ska göra något men jag har ju klagat om att jag mår konstigt av dom. Kul julinfo. För er. Valde i alla fall min bok jag fick av Niklas igår istället så nu ska jag krypa upp i en fotölj och hoppas på att det söver mig.

Idag kommer bli en relativt lugn dag, ska bara ha det bra med dom människorna jag älskar mest av allt i världen. Morgonjulmysa med Niklas (nej Johanna jag menar inte så, jag menar film och varmchokladmys), fara hem till Larssons och pussa på barn, bästis och krama hela, hela resten av familjen Larsson. Hela. Sedan hem till min världens bästa mamma för hennes julbord som slår alla andra julbord (sådana man kan gå på jobbet med är inte alls speciellt goda), paketarrangering under granen så julklapparn ser extra fina och många ut. Man kan tro att i en nu vuxen familj där "barnen" nu är 25, 23, och 21 så kanske fokuset på julklapparna ska ha släppt lite men vet ni vad, det kommer nog aldrig hända. Jag är ledsen mamma om du har något förhoppning om det i dig där gömd någonstans, det kommer nog aldrig sluta. Det är ju för härligt att få vara barn en hel dag igen! Efter kanske en något överdrivet intresse att få det fint med julklapparna så har ju myset redan kommit igång med min fina familj.

Btw, texten börjar bli lite knögglig och jag har problem med att (hahahahahahahaha allt ser så roligt ut) den ligger lixom i gupp och gropar. Kanske knaprade i mig en sån där liten tablett ändå och en konstig kapseltablett med en massa vitt pulver (självklart den som hjälper mot den andra) så sömnen skulle komma tillbaka. Börjar bli lite luddigt nu. Började morgonen som ett nyfiket barn, går som en modernpillerknaprande kvinna och sover några timmar till. 


SNART FÅR JAG ÖPPNA JULKLAPPAR!!! :D Sova vidare en liten stund först.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0