Upptäck vad du kan göra i en - fåtölj!

När jag och Niklas började drömma om hur vi skulle inreda vårat lilla gröna hus ute på landet så var jag från början totalt övertygad om att det tvungen skulle finnas två fåtöljer att sitta i och bara kunna mysa, umgås, läsa, och fika i. Någonstans att sitta som inte är i vardagsrumssoffan eller köksbordet. På IKEA i Valbo såg vi hur dom ställt en fåtölj framför Billybokhyller fullproppade med böcker, vilket passade väldigt bra in i min dröm om ett eget litet bibliotek. Dom där hyllorna var ju enkla att hitta, de fanns ju på IKEA och böckerna har jag så många att det täcker och blir över (fick en hel drös av svärmor med + att Niklas är en lite boksamlare han med) men att hitta två fåtöljer som inte kostade mer än vad huset kostade var skitsvårt att hitta. Tur som är så for jag och två Larssons iväg på Erikshjälpens loppis i Gävle för någon vecka sen och där stod dom, mina fåtöljer! Helt perfekta. Jag älskar dom. Min hörna är bättre än vad jag trodde den skulle bli! Upptäckt att det går bra att dricka vin, öl, whiskey, glögg och martini i dem med. Går bra att spela frågespel och läsa korsord i dem med. Det finns väl bara en sak jag inte har testat i dem.. än. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0