Om det blir strömavbrott kan vi köpa ett sånt elelement och ställa i ett rum så kan vi värma upp det i alla fall, så bor vi där. Eller?

Jag vill att ni ska veta att det är pitch black, kolmörkt, supersvart, verkligen hur mörkt som helst här ute. Gatubelysningen funkar inte och jag såg inte ett dyft när jag rastade Sonic. Det blev en kort promenad för varken han eller jag är förtjust i mörker. Niklas tog oss ner på baksidan och kikade på stjärnorna och sen var det nog. Jag hoppas mest att elen i huset inte dör för vi har ingen ficklampa. 

Ficklampor står höst uppe på listan imorgon. Ingenting är viktigare än en stor jäkel som man kan slå ihjäl folk med och en mindre lite mer behändigare ledlampeficklampa som man kan lysa vargen rakt i ögonen med om man stöter på den. Ficklampor alltså. Och batterier. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0