Mitt i julklappsruchen - finner vi Sanna Fagerlunds nya stil!

Idag har varit en stor julklappshandlingsdag, inte för mig, men för i princip alla människor jag umgås med. Johanna köpte förvisso inga julklappar vad jag minns men hon handlade mat för resten av året eller möjligen till julbordet. Jag såg ju faktiskt aldrig om Suzanne köpte några heller, jag såg mest hur hon provade kläder till sig själv och muttrade något om att man aldrig ska testa kläderna. Tror hon var besviken över att dom inte var lika fina på. Jag såg den prefekta tröjan åt henne inne på Gina, tog dock ingen bild och hittar den inte på nätet men texten på tröjan var "All you need is me", hur bra skulle den inte vara på juldagen? Röd dessutom! 
Jag såg Sanna köpa julklappar i alla fall så nu vet jag vad både Erik och Suzanne ska få! Vet vad mamma ska få med.. och en grej Johanna ska få. Oj vad jag vet saker! Själv köpte jag 10 små gosedjur på IKEA till Sonic. 




Sanna strikes a pose!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0