Lussekatterna den största tjockisboven i jul!

Min (våran) julgran är bättre än alla andras, den lyser finast, den luktar godast den.. okej pyntningen är skitfin men det är ju lite objektivt så där hur man gillar det, men enligt mig är våran pyntning finast och finare ska det bli när svärmor kommer med mer kulor. Jag hoppas på lite andra färger än rött och vitt på kulorna!
Här om dagen hittade jag laktosfri risgrynsgröt och i en blandning av lycka och panik rev jag åt mig tre av de fyra sista och slängde ner i korgen med orden "det kan ju ta slut, det kan ju ta slut".








Jag har ingen unge att sätta framför granen så här säger Sonic god jul istället!




Charmig som alltid. Alltid stavas alltid med två l, aldrig stavas aldrig med två l.









Ca 50 små lussekatter blev det av baket. Pjuuhh!
Jäderfors bjuder på lussekatter hela nästa vecka.


Kommentarer
camilla

fan va tjusig gran

2011-12-30 @ 23:23:12
URL: http://camillastenmark.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0