Julklappar, julklappar julklappar.

Systeryster frågade mig vad jag önskade mig i julklapp och jag är visst så tråkig att jag önskar mig presentkort i Valbo. Det låter så otroligt tråkigt men jag som så mycket tycker om att kika på fina saker och ta med något hem (man får ju inte bara stoppa ner grejerna i väskan och gå, man lä rju betala.. snikna jävlar!) så är ju det en helt fantastisk gåva att ge mig, en stund att tralla runt där och kanske köpa ett par nya skor, en bh, kanske en blus. Ett halsband? Åhh.. Jag hoppas jag får det! Ser redan hur jag får gå där och välja ut något superfint till nyår! 
Jag är skadad. Så är det någon mer som har problem med julklappar till mig så är det inte så att jag skulle dö om jag fick flera presentkort där. Inte alls. Faktiskt.

Ordnade Niklas julklapp idag och ska försöka få ihop något till systrar och bästis. Förvänta er inte världen för jag äger typ en uttorkad brunn i Afrika, så det blir väl handgjorda härligheter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0