Jack Bauer does not sleep, therefore he needs no pajamas.

Imorgon är det nyårsafton och jag är ledig! Ärligt talat minns jag inte när jag senast var ledig ett nyår för innan jag började på bolaget så jobbade jag ju i blomsteraffär och det blev ju ganska många nyårsförmiddagar i lukten av hyacinter och så mycket silverglitter att jag inte behövde klä om när jag kom hem för jag luktade blommor och glittade mer än vilken festblåsa som helst. Nu vet jag vilken skumpa jag bör köpa istället, den med finast etikett!

Efter att ha jobbar idag orkade jag inte annat än att lägga mig i soffan med en öl, popcorn ihop med en mysig hund och se Jack Bauer rädda USA ännu en gång. Så här cool är Chuck Norris, paus för tid då ni läser några av skämten/faktan..

.....paus....

Nr 2; Some people wear Superman pajamas. Superman wears Chuck Norris pajamas. Gissa vad Chuck Norris har för pyjamas? Thats right! Jack Bauer pyjamas! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0