Han är den finaste jag vet.

Jag tror jag avverkade en hel veckas aktiviteter igår. Inte konstigt när jag gick upp klockan kvart över fem och for många mil bort och hem samma dag. Inte konstigt att jag önskar att jag kunnat gnagt av mig mina öron när jag i tre timmar hörde "fitta, knulla, pattar, slynor". Jag tackar gud för Nelly.se´s fina mobilsajt. Nej jag tackar inte Nelly.se för jag är mest förvånad att dom lyckas ha en fungerande mobilsajt när deras vanliga sida funkar lite som den vill. Det var en lyckad resa ändå, trots allt.
Väl hemma tog jag och Niklas en promenad med Sonic och sen en tur på sparken och kollade in en gata jag hittat mysiga hus på. Ni läste rätt, spraken! Mormors gamla spark. Det blir inte mer byaktigt än så. 

Innan jag somnade mindes jag hur det för en tid (år) sedan gjorde ont i varje del av kroppen om Niklas bara råkade nudda mig och hur jag var totalt övertygad om att jag gick sönder om han faktiskt rörde mig för jag tyckte så mycket om honom. Nu pirrar det i hela kroppen bara jag ser honom och jag känner mig aldrig så hel som när han håller om mig. Så ni vet.. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0