Fin ska det va! - Säger karlns "bistis"

Jag ska säga som det är, just nu ligger jag i ett badkar i en 12000kr/natt svit och hoppas på att jag inte tappar min dator i vattnet medan jag skryter om vilken tur jag har haft! Och ärligt talat vet jag redan nu att det är här långt ifrån det bästa som kommer hända mig inom den närmaste månaden! 

Niklas och Carin är på Skansen nu och kikar på djur, eller är på g hem igen, alltså hem till Skeppsholmens hotell, det är där vi bor men en fantastiks utsikt och fyrverkerier heeeela tiden. Jag vet att många av er bryr er om djuren som lider men jag undrar jag, inga av dom hundrar jag har haft i min närvaro har lidit av det och ingen i min familj eller jag har gjort en big deal av smällandet, snarare har hundarna tyckt om fyrverkeriera. Nu ljuger jag va? Nej det gör jag inte. Jag ligger i ett gigantiskt badkar och talar sanning. Jag väntar på två underbara människor och bara njuter av mitt hotellrum. Btw, Blondie jagade raketerna som i "fånga raketen nu, duktig vovve" och hon sprang inte i onödan! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0