Ett riktigt julfirande i mitt, mitt, mitt (och Niklas), mitt fina hus ska inte skitas ner av någon aftonbladetrubrik.

Idag ska vi fira jul hos mig, på riktigt. Först kändes det drygt men nu känns det så mysigt. Jul i mitt hus! Systrar och pappa kommer hit. Att jag får ha julmys med världens bästa systrar två dagar i rad är ju bara en enorm bonus. Vet dock inte om dom förväntar sig mat? I don't do food on the juldag! Jag vet en pizzeria dock som gör fantastisk pizza så här till jul. Verona! En paros, ett gäng lussekatter, lite dadlar och pepparkakor låter som en plan. Jag har allt utom pizza, det här är en uppmaning till fina systrar som läser. Och tro för tusan inte att det finns julmust här. Men jag har en gran! 


Jag föreställer mig att när inlägget publiceras så ligger det en bild här istället för den här texten, men vi får se om jag minns det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0