Det är synd om mig för jag måste skriva en rubrik i min blogg.

Vad är det med folk och deras facebookstatusar, det är ju bara ett enda långt jävla gnäll. Oj va tjock jag är, helt plötsligt. Fan va bakis jag är, ungen snorar, kärlekslivet är åt helvete, skolan är tung, jobbet är piss, huset är kallt, kompisarna är skit, hunden är jobbig, jag dricker för lite eller för mycket, sambon är dryg.. Blablabla. Maten är för tråkig. Julklappar måste slås in. Måste. Herregud va synd det är om folk. Kanske var det också slut på favoritsmaken på Ramlösan så det fick bli melonsmak istället för jordgubb. Fy satan vilket tungt liv. Tror livet känns lite roligare om man försöker fokusera lite mer på det positiva i livet och inte bara det som känns jobbigt. Kanske kan vara svårt men jag är då helt säker på att det inte bli bättre av att berätta för sina 150 närmaste fb-vänner om sina problem. Ingen tycker synd om dig på facebook. 

Något kul är att googla nyår flashback, jag älskar människorna som rör sig inne på flashback!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0