Bröstvårtor, pullor och muffins - helt naturliga saker.

Niklas gick upp runt sex i morse, så självklart gjorde jag det också!(?) Fattar inte varför jag tyckte det skulle vara en bra idé. Ögat rycker som tack nu. Spenderat en del av dagen hos Johanna och det lät ungefär så här "Men viiisa bröstvårtorna då" "Nu ska jag raka min pulla" "Nu ser jag ju bröstvårtorna ändå" "Det är jättesvårt att inte titta nu". Vi åt muffins som jag bakade igår och Johanna bakade bröd till julafton. Inga konstigheter. Nu ska jag försöka mig på att fixa till lite julbilder i Lightroom. Jag och Lr är inte kompisar. Inte alls. Så vi får se hur det går. Dom kommer hur som upp här senare. 

...hoppas jag.



Sjukt fin bild på mig och Ugglan!
We are lovers!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0