Årets värsta mellandagsrea är utsedd - efter en dag.

Jag brukar säga att mellandagsrean oftast är riktigt världelös, det känns som klädbutikerna hänger fram de där plaggen de aldrig blir av med, fast dom har hängt med p åvarje rea de senaste tre åren. Oftast är de någon tröja i en storlek som börjar på XX. I år har Nelly.se verkligen ansträngt sig för att vinna första pris i sämsta mellandagsrea. Herregud vilken tur att jag är medlem och kan få en kod till denna exklusiva, fantastiska rea så ingen annan hinner köpa slut på de där skorna med remma och härliga färger i svar, guld och neongrönt. Igen. Eller haremsbyxor i mönster inte ens en blind skulle klara av. Såg faktiskt ett par stövlar jag gillade.
Ändå ska jag in till Valbo imorgon.
Pappa, systrar och två hundar var här på eftermiddagen/kvällen och firade jul. Så mycket firande eller om det var speciellt juligt vet jag inte men vi böt julklappar, åt lussekatter och paradispraliner. När de for fortsatte jag fira jul med Jack Bauer.

Låndad bild av syster.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0