"Jag vill nog gå hem nu" - hur gick det sen?

Mina jobbarkompisar är fantastiska, speciellt min David.
Men någon som slår alla andra med hästlängder och som gör mer än vad jag någonsin förväntade mig så är det världens bästa pojkvän Niklas. Det är fantastiskt hur han bara finns ett samtal bort och hur han får världens sämsta stunder att kännas ganska okej ändå. Det är så skönt att kunna lita på att han alltid finns där om jag behöver någon. 
Idag fanns det två överraskningar hemma dessutom, karln har gått och köpt oss en tvättmaskin! Underbart! Vi har en tvättmaskin i huset. Den är jättefin! Och, och, och ett par skor!! Jepp! Skor! Hur bra? Så bra! Jag hade lagt undan ett par som han for och köpte och så fick jag dom! Så nu har jag ett par jättebra höstskor! Ja, jag har en miljard skor men the truth is that dom är inte speciellt användbara då dom nästan uteslutande har en klack på minst 12cm och är väldigt, ehm, icke varma! Inte så bra höst/vinterskor. 
Speaking of, snart borde mina gratis Nelly-skor komma! Dom passar in på både ketegorin "stört hög klack" och "varma höst/vinterskor". 

Nu ska jag åter dö i soffan och hoppas på att mina lemmar börjar vakna till liv snart igen. Så här ska det inte va'.


Skorna jag fick på förra Nelly.se-eventet.


Det blev inte den här tvättmaskinen, men jag är lika glad ändå!
Där är skorna igen, btw!

Me and my darling, för vad som känns som en evighet sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0