It's something fishy about the drink!

Vad hände? Igår blev jag helt plötsligt så jävla full, från ingenstans. Jag kände hur det bara klickade till och sen var jag tvungen att sätta mig på golvet bredvid Niklas så jag kunde luta mig mot honom. Hade jag suttit kvar på stolen hade jag garanterat ramlat av! Nu däckade/somnade jag mot Niklas axel i några minuter strax efter jag yttrat orden "vi borde åka till 8ball och shotta" eller nåt liknande. Bra idé Sarah, bra idé! Jag tror det var kombon av guldflarnsbubbel, fishy drink (mojito med fiskisbitar i), fanta&rosé och gud vette fan vad jag mer drack som kanske blev en lite knasig blandning. Speciellt mojiton, speciellt mojiton i barnmatsburk med hål i locket så man kan ha ett sugrör i. Man missar lätt hur mycket man dricker då, för det är så kul att dricka bara, ur en barnmatsburk! Eftersom jag har blivit teknisktinvalid så lär jag be Niklas föra över bilderna då jag inte har en jäkla aning om hur man får över dom från hans kamera till en mac. Pinsamt. Jag skulle säkert lyckas om jag gav mig fan på det men, ja, jag är bakis och kan inte ge mig fan på nått. 

Pappa och farmor kommer om en timme, whaaat? Så det är väl dags att börja plocka ihop hus och mig själv, skulle nog behöva ta en sväng om i duchen med min nya Björk&Berries.

Johanna blev bästa Kissien, Joakim Elm bästa Peter08:an och jag vann mobilskalstävlingen! 


Tarzan visar sin rätta sida. The gay cat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0